Maran o blodhund.

 
jisses vad blodhundar och jag hade mycket gemensamt i morse, när ögonen hängde ner på kinderna och skrynklorna efter lakanen låg täta på höger kind.....!
 
Sov som en kratta, drömde mardrömmar som var så otroligt verkliga att jag vaknade med hjärtklappning. Så vidrigt!
Låg och läste ett par timmar för att hitta lugn och ro igen.
Koncentration på andning sen lät mig sjunka in i drömfri sömn ett par timmar.
Trots ljuvlig hekg m goda vänner, motion, sol....!
 
Varit en tröttig dag, helt enkelt.
Ändå gjort vad jag tänkt men i mer klent tempo än vad jag brukar åstadkomma.
Imorgon är en annan dag.
Haft sköna samtal m min goa dotter, vid köksbordet. Om allt mellan himmel och jord. Om   
Pridefestival, om gränsen mellan barn och vuxen, längtan, drömmar, Cats, ekologisk glass....
Älskar de stunderna :-)!!
 
Lite lättpackning inför Sthlm-tripp imorgon em efter uppsatsjobb. Sthlm, Globen och Justin Bieber. Jag, dottern och vänner.
En upplevelse blir det säkert!
 
Kram o god kväll!
Johanna

Kommentera här: