Träningsvärk & Hollywood Studios

Hollywood studios med Indiana Jones i coola live-scener som görs som en inspelning. Riktigt coolt!
Skönheten och odjuret med kompetenta sångare, dansare och påkostade kostymer...
The muppet show, god mat och lite vila i solen för min unge och mig när övriga åkte galenride....!
Upp och ner längre stunder än snabbloop ger mig ångest.
Tycker det är otroligt otäckt och får lite smått panik.
Vilket jag idag var osugen på:-)

Efter många timmar stack vi hem, dottern tvingade iväg mig på gymmet...
Väldigt skönt med framtida träningsvärk som trolig konsekvens.
Gött att svettas riktigt och ta i lite!

Sen- min toka- spelade jag pingis m mannen i mitt liv.
Något jag nog inte gjort sen Dalarna-semestern m föräldrarna och brodern.
De åkte skidor- jag promenerade, läste och spelade pingisturnering.
Jag kunde ju faktiskt fortfarande:-), så roligt!!!!
Det är nog det enda bollspelet som inte skapar rädsla liksom.
Ingen boll som gör ont, ingen som kommer ovanifrån sådär oförhappandes som dessutom andra tycker att man lite fint ska vidarebefordra...
Ofarligt.
Och kul!

God bufferestaurang ikväll som skapade pigga galna sjungande barn som sjöng högt till radion med nedvevade rutor så övriga bilister fnissade.
Nåja....:-)

Dagen snart slut.
En bra dag.

En god natt önskar jag er❤

Kram och Pöss
Johanna

Kommentera här: