Jobb, tandagnisslan och snart helg!

 
 
Gick vid 3/4 av dagen idag.
Med vetskapen om att jag ska upp 6:e dagen i rad kl 05.30....PIIIIIP!!
Delat läkemedel med student, haft reflektion, beställt läkemedel, uppdaterat systemet TILDA som vi har, där vi lägger in all medicinskteknisk utrustning på avdelningen. Vi har bytt dokumentationssätt som ju måste stå ordentligt i systemet.
 
Sovit halvkass på grund av att min lilla visdomstand krånglar:-(
Har ringt tandläkaren och ska dit på tisdag. För spolning eller utdragning eller gud vet vad...hu!
Jag är syster yster men just lite dyster av tandläkarbesök faktiskt.
Inget problem med andra kroppsliga saker, har ganska hög smärttröskel då men tändera??!!
Det måst ju låta som om någon krossar skallen på mig när de ska dra ut en tand med fetlånga rötter....???
Men det är klart, så här kan ja ginte ha det heller.
Den har varit krånglig emellanåt en lång tid och nu värre än någonsin.
Tror att jag har lite feber, känner mig seg som kola.
Vi får se.
Alvedon, bakteriedödande medel och med hopp om att de "bara" behöver spola eländet och ge mig basseluskdödande medel ser jag med tillförsikt fram emot ordning på tisdag.
 
 
Snart helg.
Jobbar i morgon alltså, för att handleda.
Sen tar jag mig lite ledigt innan full rulle-vecka med tankarna på att utföra jobbet så bra det går, med nuvarande studenter som kämpar och jobbar på!
För på fredag.
På fredag.
Då åker vi på semester ♥!!!
 
Må min tand hålla sig i skick i helgen, må den va snäll mot mig på tisdag.
Må jag kunna vara lite coooooool........
 
E det nån som vill hålla mig i handen då????
 
Pussens och kramens och skön helg till er!
Johanna

Kommentarer:

1 Louise:

skriven

Om du verkligen verkligen behöver så håller jag din hand / kram från mig

2 Johanna:

skriven

Puss❤!!!!

Kommentera här: