Njutbart.

Hade tänkt att jag skulle göra en massa jobbnytta idag.
Ändrade mig och tar det istället en annan kväll eller dag.
Har haft en envis huvudvärk och mindre pigga lungor i veckan så jag bestämde mig helt enkelt för att ha en dag alldeles i min egen takt.

För att försöka finna lugn, en rytm som passar mig idag.
Vaknade av klockan kvart i 7 vilket är lång sovmorgon jämfört med annars...!
Åt frulle med älskelsen och älsk, gick sen och lade mig lite.
När det blev tyst i huset tänkte jag först somna om men insåg att jag likt en pensionär skulle ha svårt för det när frukosten väl var intagen...

Så jag tog på träningskläderna, spotify i öronen och gick en kraftpromenad med snabba steg och Bo Kaspers på juste volym.
Sköööön start!

Nu en espresso.
Dusch.
Make up.
Tandhygienist m Fridis.
Skoinköp står på agendan och apoteksrunda (inte lika upphetsande men just nu nödvändigt med ansenlig mängd droger för att alls överleva den vackra men farliga årstiden!).
Mors Dag-present-inköp!
Matinköp.
Sen....
Solstol.
Bok.
Isvatten.

Jag njuter min dag!!!!

Kram Joey

Kommentera här: