Barfotafötter & Dans.

Klockan ringde 8, trött som en hösäck tog jag mig till duschen för att släta ut och väcka upp min lekamen.

Dottern skulle skjutsas till konserthuset för dagens dansuppvisningar:-)!
Lite spänd och väldigt taggad släppte jag av henne, körde till biltvätten för utslätande och uppväckande av min plåtpärla oxå! Skönt!

Sopborsten gick het på plattorna ute, locket till bubbelpoolen rengjordes, ogräs bort och bordet förfinades.

Shit pommes frittes!
Förvånad att det alls går att andas när jag ser allt som lagt sig bara under natten!!!
Inte konstigt att dubbeldos behövs av det mesta...
Men otroligt vackert är det, med blommande buskar och gröna träd!
Skit samma att inhalatorerna får gå på högvarv:-)!
Det är sommar, varmt och jag får äntligen känna marken under barfotafötter!
Tjoho!

Så till nu:
Sitter jag ute med nymålade naglar, isvatten och Amelia.
Helt ok!

Ska göra smoothies om en stund, som mellis.
Ikväll blir det att se min älskelse göra det roligaste hon vet: DANSA!

Det är JAG taggad för.

Kram och god lördag!

Johanna

Kommentera här: