Semesterfarväl & hemmagos

Norje Boke
 
Mamma & Pappa
Broder Johan
 
 
Igår kväll hade vi en mysig grillkväll hos goa vänner, i deras sommarstuga i Norje Boke.
Vackert, gott, mysigt och skönt!
I förmiddag for vi hemåt, för att Pärlan skulle tokjobba i stugan, förbereda för att en ny redskapsbod ska komma på plats, och hemåt för att jag skulle få chilla lite inför jobbstarten på måndag.
Semester adjö. Arbete goddag. Känns HELT ok!!
Ska bli kul att jobba som ssk 1 månad och att få träffa kollegerna igen:-)
 
Tillbringat eftermiddagen och större delen av kvällen hos mina föräldrar där även bror min befinner sig tills imorgon, som en mellanlandning efter tågluff.
Fått god mat, god fika, snack, skratt och en skön sommarpromenad till kyrkogården och lite genom sköna områden.
Tack för en härlig dag!
 
Medan Pärlan jobbar häcken av sig latar jag mig alltså...
Handlat lite mat och förberett för katten Tusses återfärd efter sommarkollot hos "farfar Börje"....Mysigt!
 
Lite tidning, TV och en kopp te ska det bli nu.
 
Skön kväll till dig!
Johanna
 

Kommentera här: