Ett skott i ryggen...?

 
 
Kände det igår kväll, efter mopedtur och promenad, och har haft svårt att hitta en bekväm ställning under natten.
Draget i ryggen, som om muskler och senor i ländryggen inte räcker till utan drar ihop hela paketet.
Har ett bäcken som lever sitt lilla liv på egen hand, vilket det även gjorde igår - och som jag av gammal vana stretchade ut och bände lite
Men det är andra sidan ryggraden.
Inte vänster!
Och det känns inte så här.
Det här är mer som ett skott i vänster rygghalva.
Som är väldigt oskönt.
 
Har dock jobbat, men haltat och haft ont och fått tillsägelser om vad i hela världen jag gör där....?
Så ett tag efter lunch gick jag hem.
Legat på spikmatta en lång tund, mediyogat rörelser som ska vara särskilt bra för ryggen...ska bubbla i poolen och även ta till golfbollen tänker jag.
En chokladbit slank precis ner också.
Som en liten njutning mitt i allt....!
 
John Mayer på Spotify i grymt bra högtalare.
Golfbollen.
Och en förhoppning att eländet släpper snart:-)
 
Kram till Dig.,
 
Johanna
 
 

Kommentera här: