Efterjobbetseg och uppladdningsbar.

Igår hade jag nästan som terapi med mig...!
Skön dag med sol, promenad och matlagning, dukning för gäster.

Och jag fann sån ro att med musik skönt stå och skära, hacka, blanda och mysa bland skålar och grytor.
Bara jag, goda ingredienser till fisksoppan och nuet.
Skapandet av maten.
Ingen som pratade med mig, utan det var jag, musiken och maten.
Så himla skönt!!

Efter jobbet nu är jag ganska glad att det finns rester att avnjuta:-)

Är inte hundra i lungsen men hyfsat. Blir rätt trött känner jag, samtidigt som jag njuter av att få ha studenter på plats igen.
Att coacha, ansa, pusha...vägleda och tipsa...en ständig utmaning!

I helgen har jag satt upp en kär sak som en god vän gjort i sin vackra konstnärlighet!
Tack!
Den pryder verkligen sin plats, och den ger ro.

Soffhäng framför nyss tänd brasa för att ladda upp lite inför matfix.
Lugnet i kvällen är helt ok.

Kram och God kväll

Johanna

Kommentera här: