Höjden av vila....?

Jag sover just nu ca 10 h/natt.
Börjar dagen med frukost bestående av äggröra, bacon, grönsaker och givetvis 2 koppar kaffe.
 
Träningspass varav ca 35-40 min på löpband där jag håller mig till promenad ca 7 km/h...
Svettas som en gnu innan jag kör enstaka armgrejer för att få till mig hur svag jag faktiskt är...:-)
 
Skönt!
Resten av dagen befinner jag mig liggande i en solstol, läsandes och pratandes med la famiglia.
Vi går och käkar god lunch...
Solar och läser lite till...
 
Dusch. Kvällsmat och en mysig promenix.
 
Kroppen mår bra i detta.
Får sova ut, inga måsten att tokvakna till.
Ingen stress i magen.
Bara vila.
Lugn och ro.
 
Det måste va höjden av vila...?
 
Kramar Joey 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Njut av detta min goa vän! Önskar Dig och din familj ett riktigt Gott Nytt År!

2 Johanna:

skriven

Tack vem du nu är:-)

Kommentera här: