Ovanligt vacker powerwalk

 
Satan i gatan vad vacker vy jag möttes av en bit utmed sjön på min powerwalk (eller kraftpromenad:-))...regnbågen!
Det är en vacker runda jag hittat, som jag gillar att gå.
Idag med Tribute to John Lennon i öronen...
Skönt att rensa huvudet och svettas ordentigt.
Kände mig låg efter jobb, utan att ha en aning om varför....
Så promenaden var livgivande.
När jag kom hem hängde en vacker krans på dörren, som min kära lilla mamma fixat.
Jag älskar ljung!
Tack!
 
Verkligen så galet trött idag.
Vet inte varför, men helt vansinnigt trött.
Lagt schema, haft planering med yrkeshandledningar, betat igenom mail och redigerat info till studenter..
Varit på möte på universitetet.
Jag har haft en del på mitt schema, men det är inte därför jag känner mig medvetslös....?!
 
Nå ja.
Dags för Dallas och krypa upp bredvid min Pärla i soffan snart.
Sen att sova sju kvart i timmar vore fint!
 
Mina vänner, ha en skön fortsatt kväll.
Sov gott denna lillelördag!
 
Kram Joey
 

Kommentera här: