Golördag!

Sovmorgon är ju så fantastiskt skönt...!
Sov så hårt i natt att jag måste legat precis på samma sätt för i ansiktet i morse hade jag djupa fåror av vikt lakan...skitsnyggt!
Tur det inte var en förstadejt med Pärlan, då hade han nog bett mig lämna huset med omedelbar verkan:-)!

Bacon och ägg, pigg 8.5 års brud och två trötta nästan-tonåring samt tonåringsbruttor som det tog en stund att locka leenden ur.
Men dock.
Leendena kom och en tur till stan blev det med shopping och gofika.

Skolavslutningsklänning inhandlad minsann, hon kommer att bli så fin så fin min älskelse som åtminstone 1 g per år önskar att ikläda sig klänning.
Köpte en röd Top oxå, typ tillsammans vilket onekligen är praktiskt!

Lite slappande med bok en stund när dottern hänger med pappsen över em och kväll och jag ska vila ut mina skrynklor...
Hoppas de försvinner tills det är dags för party ikväll med goa vänner!

Kram och golördag till er!
Joey

Kommentera här: