Glad av Timman.



Arbetat helgen.
En bra helg.
Goa kollegor, bra tempo, kul att vara inne som vanlig syrra ibland:-)!

Väl hemma från jobb, går jag här och småpackar,
funderar lite och har samtidigt Så mycket bättre på - Tv4Play.
Och blir fast.
Sittande på min stol och finner mig småle emellanåt.
En verkligt härlig och skön idé att samla goa människor med spretiga stilar sinsemellan
och låta de tolka varandras musik.
De delar med sig, ger en bit av sig själva.
Och jag gillar det skarpt!

Finner mig energifylld och glad av timman som flyger förbi.
Gick det bra att packa?
Nja....
Men efter program, bad och bok så har det gått bättre:-)!
Med Laleh och sen Melissa Horn på Spotify så går det ju rent av lysande!

Och snart, snart ska jag hämta världens goaste dotter vid tåget!


Pussens på er <3!

Johanna

Kommentera här: