Goda saker


Musikaltjejer


Värdinnan Pitbull & Patrik


Suz & Patrik


Jag & Pärlan

 
Värden Jonas


Musiktävling på G


Ny lampa


Niklas & Connie


Vilken underbar tanka-energi-helg jag haft:-)!!!!
Ibland behövs vuxentid. Så är det nog helt enkelt.
Att kunna prata om det som finns i vår närhet, vårt liv och vårt huvud. Med möjlighet att gå tillbaka till samtalet för att följa upp utan brådska.
Tid, att bara vara...som igår till exempel...vi låg typ hela dagen. Småpratade, hämtade kaffe, låg i långa perioder tysta men tillsammans, inbullade i varann, vi läste, kollade TV, sov lite, var på bio sent om sider (Kronjuvelerna som jag gillade)....en otroligt skön dag vill jag lova!
Vi var lata utan dess like utan minsta dåligt samvete...och jag tror att vi tankade rätt bra energi i sinnet faktiskt.

Helgen har varit full av goda saker. Goda människor, god mat, god man, en runda med finfina Porschen, inköp av en cool vinglaslampa och god lunch..., lite slapp i solen med bok och ipad och ikväll prat- och matmys hos Kung Gylfe och hans hov. Tack goa vänner <3!

Så här dags var länge sen jag satt uppe, framför allt skrivandes blogg.
Insåg för en stund sen att jag ju faktiskt kunde ladda in bilderna på datorn sen helgen, för jag har SEMESTER.
Och det fina vädret kom som på beställning idag, tjoho!

Ingen klocka ställs i morgon bitti.
Träningsskor och träningskläder dock framlagda för att jag inte ska kunna smita;p, en promenad runt någon av våra sjöar får det bli innan frulle i morgon, sen blir belöningen en stor espresso och omelett. Hur fint som helst att inleda semestern på detta sätt.

Nu en stunds läsning innan det är dags att stänga igen ögonen för idag.

Kram till er.

Johanna

Kommentarer:

1 emma:

skriven

Vart kommer lampan ifrån?

Kommentera här: