Kaffe på sängen

God morgon alla trötta midsommarfirare!! I skiftande väder firades midsommar med goda vänner, nya bekantskaper och ett mindre zoo:-). Sill o potatis på plats, goda röror o silltårtor, snaps av skilda smakupplevelser o givetvis snapsvisor som skrålades av glada och sångbara mänskor. Härlig dag, härlig kväll, mycket skratt o glada tillrop. Tack!! En lite tröttare skara i det dahlbergska hemmet idag. Ännu så länge har frullen bestått av Alvedon o kaffe, men snart blir det omelettdags! Kan behövas innan promenad o cykelhämtning. Och mer kaffe då!!! Har inte riktigt fattat att jag har semester än, men jag ska faktiskt inte upp o jobba på måndag morgon. Klockan kommer definitivt inte ringa 05.20...tjoho!! Bara det är semester! Första veckan är en vänja-mig-i-lagom-takt-vid-semester-vecka typ, älskelsen o jag ska vara lediga i lugn o ro tänker jag. Lite rep m Väderlek, lite grill m goda vänner...helt ok start! Det gäller att suga på karamellen ledighet. Det är välbehövligt o energigivande i allra högsta grad, o av skiftande slag. Full rulle med barnen, och däremellan bara Pärlan o jag. Härliga dagar!!! Fet kram på midsommardagen! Kram johanna

Kommentarer:

1 Rebecka Bolund:

skriven

Hej! vad spännande din blogg verkar vara. kommer med all säkerhet läsa på din blogg igen. :p Ha en trevlig dag :p

Kommentera här: