Det gäller att fånga dagen! Tanken kom åte...

dsc03005 (MMS)

Det gäller att fånga dagen! Tanken kom åter igår vid möte med en kvinna som berättade att hon drabbats av sjukdom. Fort förändras livet, med full kraft påminns man om sin egen litenhet. Jag slogs av hennes mod. Styrka att finna sig i situationen. Att klara av det som är. All styrka till dig och Din familj. Och en ödmjukhet inför livet för min del. Och känslan av att nu njuta av sol, glada barn, underbar kärlek som kysser mig ömt . Tack livet. Puss o Kram!

Kommentarer:

1 Mille:

skriven

Håller med dig kloka kvinna.....

FÅNGA DAGEN!!!

stor kram till dig fina Johanna<3

2 Smsa Låna:

skriven

Måste säga att jag till 100% diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

Kommentera här: