Priviligierad



Att få komma hem efter jobbet till sitt hem, solen skiner, och balkongen hälsar en välkommen....
det är väldigt skönt!
Är vädret tillåtande slutar min dag från jobb oftast där, kan sitta ner och läsa lite eller bara sitta och blunda en stund. Bara va.
Rogivande och livgivande.

Ikväll har vi åter använt den för att grilla, dotera och jag.
Inte heller dumt! Hemgjorda burgare, och Fridis var hög som ett höghus!!
Förstår inte hur stor i munnen hon egentligen är....?!
Nu blir det kaffe och film; En blomma i Afrikas öken.

Japp, jag har det bra.
Jag är priviligierad.
Kanske mest för att jag kan njuta av det jag har...?
Det är nog mest det som det handlar om.

Fånga ögonblicket, gör det bästa som går just då.
Som besöket av min Prins och hans små bönor på jobbet idag.
Det gjorde min dag, blev glad i hela själen.
Tack!!

Pussens <3

Johanna

Kommentarer:

1 Mille:

skriven

Du är fin<3<3

2 Patrik:

skriven

Det var så lite så!!

<3!

Kommentera här: