Härliga dag!





Tack ni som kom på spelningen med Väderlek igår kväll♥!!!
Det kändes väldigt avslappnat, och oerhört roligt, det ger verkligen en sådan rejäl häckspark och energikick vill jag lova!!!

Var så himla trött idag på morgonen, smått medvetslös kände jag mig. Inte van vid såna kvällsaktiviteter riktigt som en splening till halv 12...men upp gick jag även denna dag även om det blev betydligt segare och senare än vanligt.
Blev serverad väldans god Patrik-special-omelett...mums och så klart....tre koppar kaffe! Sen gick jag på fler cylindrar än en.
Var ute på landet (ja, verkligen landet!) och hämtade min älskelse som övernattat hos kompis.
Jag vet inte, landet är fint men shit vad långt bort det liksom känns...
Nä, det är inget för mig. Det är nog helt enkelt så.
En stuga, att samla kraft vid några nätter, bara vara då man kanske känner sig mindre social - oh yes. Men hela tiden? Oh no!
Dotern var således nöjd, och det var ju själva poängen. Inte att mamma skulle få landet-längt. Tur så långt:-)!

En promenad i det härligt vackra vädret med musik i öronen fick det bli i eftermiddag, helt ljuvlig dag verkligen!
Gick igenom spelningen i skallen, kände doften av vintern och längtade till våren då solen värmde!!
Solen gör verkligen nytta.
Den kan få en hel dag att liksom bli bra bara av att lysa!!!

Tack Sol.

I min meditation igår såg jag dessutom en hiskeligt massa gult ljus....
Som signalerar kraft och jävlar-anamma bland annat:-)!
Tackar!

God söndagkväll!

Lasagne och solsidan ska det bli här.
Står i ugnen och doftar gott just nu (lasagnen alltså).

/Johanna

Kommentarer:

1 Mille:

skriven

Fina du........



kramar i massor!!

Kommentera här: