Minnen & Citron

 

Ett gammalt foto sedan -00, julen, när farmor Maja, Johan och Frida satt i soffan...
En liten Frida som är superlik mormor! Morbror Johan ser onekligen ganska  nöjd ut:-)
Vilka minnen!!!
Vi har legat i sängen och kollat på gamla bilder, Fridisen och jag, skrattat, kommit ihåg, hon påpekar likheter om att hon ser ut som jag när jag var liten...jag ser det inte men tar tacksamt emot. Hon var nämligen en otroligt söt liten unge (precis som nu, fast nu är hon en något större liten, stor unge)!

Citroner o jag har annars vissa likheter.
Kommer hem och är TRÖTT. Inte så kul. Den här veckan har varit en trött en, vet egentligen inte varför men jag har liksom nåt i kroppen som inte vill gå ur.
Började med lite feber förra veckan, varit småförkyld....typ som jag blir.
Skärpning! C-vitamin! Mer promenader och frisk luft! Annars vet jag inte hur jag ska pigga upp mig...vet ni?

Cateringfirman modern har varit här med mat till oss ikväll!!! Tack snälla! VÄLDIGT skönt att inte behöva tänka på matlagning mitt i tvätten...:-)

Ska sedan sätta oss i soffan och kolla på mer bilder...slöa och ha det skönt.
Får sedan besök av min finaste Pärla <3...det är gott!!!

Kramar
Johanna


Kommentera här: