Alla <3



Vackra rosor fick jag igår. Tio långa vackra....mmmmm tack♥!!!
Tog en livgivande latte medan barnen dansade, pratade och hade det bra.

Ärtsoppa o pannkakor fick det sedan bli innan spegelupphängning av min kärlek och sen smått galna Gynekologen i Askim....!
Det börjar balla ur en aaaaaning.
Alla har problem, de flesta är otrogna, och ett par har allsköns blandflora efter felstegen...ett par går i sexterapi...
Hoppas det slutar med att de på något sätt finner sin egen väg, utan att snegla åt alla andra håll.
Blir lyckliga i det som finns nära.
Undrar om livet ser ut så? Inte i den utsträckningen tror jag inte, men ändå...tragiskt ifall det skulle spegla ens 1/10 av folks vardag.

Jag hoppas du är tillfreds, har hittat dina pusselbitar och försöker få de på plats med glädje i hjärtat, att du hittat din väg, din ledstjärna. Din Pärla. Den inre tryggheten som ger frid.

Ska sätta mig i min kära fåtölj med fotpall och kolla på fortsättningen av Svärdet och Spiran.
Är otroligt trött, känns som att jag blivit överkörd av en bulldozer och har ögon som ramlat ned på kindbenen...frusit som en tok och liknat mest en fryst kyckling hela dagen.
Vila, god film och en latte nu så blir det nog bättring!

Och en varm blick på mina vackra rosor gör mig varm och glad!

Pussens <3

Johanna

Kommentarer:

1 mille:

skriven

Hoppas att du "tinar" upp...jag fryser oxå lite!!

Kramiz till fina du.....



Mille

Kommentera här: