Svett & skratt

 


Jag säger bara zumba....!
Svettig blir man vill jag lova...när dottern försöker få sitt enormt viga kylskåp till mamma att svänga på höfterna i zumbapass:-)
Det ser så jäkla lätt ut när HON rör sig, svänger med armarna samtidigt i en rörelse medan höfter och ben går i en annan...men nja, det är inte så lätt! Men kul!
Kommer zumba till den här stan är jag nästan benägen att börja - känns som att den musiken skulle få mig till att pressa mig galet mycket bland en massa folk dessutom (jag som gillar att sitta på gymet i min ensamhet, i en bubbla i musiken medan jag tränar...)
Även en gammal uv kan ändra sig!

Packning pågår på båda håll, lite pappsbesök för älskelsen och lite Pärlandejt för min del...tjoho!
Längtar som en tok, efter egen tid, efter låååånga pussar, varma kramar, många skratt, allvar, att bara vara, gå omkring, mysa...underbart!

Först en dags handledning och halvtidsbedömningar, plikten framför allt ni vet:-)
Haft reflektioner idag, handlett lite, gjort allt jag inte skulle plus det jag skulle...en bra dag med miljöstationsbesök av överfulla återvinningstjosan...donat i största allmänhet med sånt som ingen hinner med i överfull avdelning!

Nähä, dags för matlagning i det här huset!!!!
Skärpning fröken, gör din plikt som mor och medmänniska vettja!
Dansa zumba, prova kläder med Fridis, lyssna på musik och vara allmänt oansvarig...gud så härligt förresten♥!

Pussens <3

Johanna

Kommentera här: