Hemma igen


Frukost!


Jaha....:-)?

 
Jag på Skansen


 
Hummersoppa


Presenter från Kina!!!!


Sthlm stadshus & kär man

 
Skansen

 
Ros

 
Patrik

 
Vår på Skansen

 Jeff Dunham & Achmed

Batterierna är laddade efter en fantastiskt skön helg!!! Tack Pärlan!
Började med paketöppning i torsdags innan avfärd med tusen paket från Kinaland...jisses, vad presenter jag fått!! Allt är just nu uppackat på min säng så jag ser det lite till, så där samlat och fint:-)
Jag som är helt kass på att packa minimalt fick nu 2 asstora resväskor istället för en med kläder och halsband till Sthlms-trippen...tur vi hade bil!!!

Bra musik i underbara bilhögtalare, tillsammans i tystnad, i samtal, i att bara vara i solen, i  promenaderna genom Skansen, intagande av väldigt god mat på mysiga hak, Humlegården, båttur med god lunch till Drottningholm...mysiga saker!
I går kväll var vi på en riktigt rolig show/föreställning med Jeff Dunham som är en galet duktig buktalare tillsammans med sina olika personligheter i form av dockor. Fantastiskt kul!
Jag har njutit av livet och just nu nypt mig i armen (eller har jag nupit mig i armen...? Det är frågan!) och jo, jag är kvar i verkligheten. Jag verkar inte drömma.
Det är jag som har det så här gott. Ta mig tusan!!
Jag är så tacksam att livet just nu är väldigt vänligt mot mig.

Packat upp, ska slänga mig i duschen och sen ta emot god vän på besök.
Imorgon är det arbetsdag igen!
En dag av full rulle efter en härligt lat och skön helg!

Pöss!
Johanna

Kommentarer:

1 Åsa T:

skriven

Johanna, du har aldrig varit vackrare! Det fullkomligt lyser om dig! Kul att se att du mår så bra (dessutom måste jag säga att jag tycker att du är jättefin i hårfärgen!). Det var kul att se dig härom dagen på jobbet! Kram Åsa

2 Johanna Roth:

skriven

Tack snälla Åsa, vad glad jag blir!!!

Värmande ord!

Det var kul att se dig också, du ser också pigg och strålande ut Åsa!



Kram

3 Amanda:

skriven

sv: tack

4 Johanna Roth:

skriven

Varsågod Amanda! Tänker på dig!

Kommentera här: