Räkningar, reflektioner och Herrgård...



Gårdagens frustration slutade i avslappnad attityd, mätt mage och skön känsla....<3! Tack älsk!
Datorn som jag har ville just nu inte skicka mina räkningar, ska ringa för support till dem...men Patriks dator tog snällt och skickade mina räkningar på 3 sekunder...och vips var fula ord och irritation borta!! Tänk så lätt:-)
Fick sen till råga på allt god mat, gott umgänge, kaffe....så var saken biff!

Nisse Landgren spelar vackert för mig nu, medan jag bloggar. Är trött i huvudet efter dagens schemautskick till nästa gäng studenter, som kommer vecka 44 när jag är over there....Tack Lotta & Tello som tar hand om introduktionen av de då!!! Ska bli helt ljuvligt att åka iväg, träffa sommaren och få uppleva saker som kanske är lite svåra att uppleva just här. Bara få åka iväg, jag, Fridisen, kärleken och goa tjejer...alldeles underbart känns det!

Nå, scheman klara. Reflektioner med 4 av studenterna gjorda idag. Två av de behöver försöka strukturera upp planen de har, se till att det blir gjort - inte bara på pappret utan i realiteten också. Två av de behöver lära sig att skriva upp, göra sin plan och faktiskt strukturera arbetet med att planera. I morgon ska jag handleda en av studenterna, ska bli spännande att se.

Badkaret väntar mig nu, och min bok.
Lugn och ro en stund innan hämtning av goda kollegor till Öjaby Herrgård där vi gråtmilt ska tacka av pensionsfärdiga Birgitta. Känns nog konstigt när den dagen kommer. Vemodigt och skönt på samma gång antagligen.
Ikväll hoppas jag på god mat, och lite fniss och mys! Det blir vad jag gör det till, festhumöret ska kläs på efter badet:-)

Dessutom skiner solen!

Johanna

Kommentarer:

1 Erika/Pitbull:):

skriven

En helt urflippad rolig kväll!! Pusss<3

2 Johanna:

skriven

Det var det verkligen! Långt till skratt har vi inte:-)



Love you!



Kram JOhanna

Kommentera här: