Knott- och regninvasion o lite smått o gott



Alltså....efter 3 timmar i Strömbergshyttan i ösregn och knott till förbannelse kommer jag hem för att duscha...och vad hittar man? 2000 lik i håret, och några som sökt sig till min BH?! Ofina är de, men dog gjorde de nog tvärt innanför min enorma byst:-)! Ha - det kan de ha!!!

Trots verkligt skitväder (Anders funderade på regndans och jag lovade haka på men jag vet inte om han fega ur;p?) spelade aktörerna riktigt bra! Danserna liggande på ett illblött scengolv gjordes med den äran, tygerna blöta som om någon lagt de i badet svävade inte som de brukade men de hölls lika elegant och alla gav järnet. Duktiga är ni!

Man skulle sett bröllopet på TV idag, har jag förstått av Facebook. Där verkar 99% varit på kungligt bröllop. Har sett en snabb flukt av hur de ser ut, vacker brud onekligen. Ger lite prinsessdrömmar:-)! Hörde pappa Knugens tal, riktigt känslosamt. Bröllop är vackert. Tänker på min kära farmor, hon skulle älskat denna dagen och suttit som klistrad för att se hur vackra de är.
Älskade, goa farmor med världens vackraste ögon!
Hade önskat att du fått se mig nu. Jag tror att du varit väldigt glad för min skull, glad att se att jag har frid i själen och ett gott liv. Vet att du ser mig, men jag skulle velat ha dig HÄR. Få pussa din panna och gnugga din söta näsa. Bästaste farmorn man kan tänka sig var du! 

Finns många fina änglar i vår himmel.
Eller små söta spöken som flyger runt och visar sin omsorg på olika små sätt....

Kram o god natt
Johanna

Kommentera här: