Gapskratt & födelsedag

Energifylld efter härlig gårdagskväll.
Sittande i en båt, se ut över stilla vatten, vacker himmel med fåglar som sjunger sina olika sånger lite längre bort....som vacker meditation. Skönt sällskap, vila, värme, närhet och en stilla tacksamhet att jag får må som jag nu gör. Att hitta en ton som så skönt matchar min, där stämman är i samklang och sången sker utan ansträngning - det är något att vara tacksam för. Känna kärlek för.

En skön dag med arbete...roligt att va som syrra på avdelningen, just nu utan studenter. Bara jag och mitt jobb, min egen profession att slipa på. Välbehövligt och bra att komma in i det igen.

Kvällen avslutades hos goda vänner, där älskelsen och jag var med. Firade hennes kompis (medlem i Tjejfamiljen:-) som fyllde 10, åt gott, och gapskrattade, fnissade och hade det väldigt härligt! Goda vänner är härligt, skratt & fniss likaså. Min älskelse absolut!!! Love you gumman <3!

God natt mina vänner.

Imorgon är en ny dag:-)!

Johanna

Kommentarer:

1 Pernilla:

skriven

Låter som du har hamnat i sjunde himlen;-)

Glad midsommar på dig!!

Kram

Kommentera här: