Hyllning

Den är varm.
Den får igång mig! Kanske i synnerhet på morgonen....:-)
Den gör mig glad och får mig verkligen att njuta.
Att inse att livet är värt att ta tillvara, vi lever bara en gång...då gäller det att ta vara på alla goda stunder.
All värme och allt gott som finns under solen & molnen.

Den ger mig en stund av stillhet när jag får glädjen att ta del av den när jag nästan bara slagit upp mina gråblå småländska ögon. En tidig morgon, som mina flesta morgnar ser ut.
Tidiga alltså.

För det mesta gör jag det enkelt för mig.
Det blir en snabbis. Klockan halv 6 finns liksom inte så himla mycket ork eller tid till annat.
Ibland blir det en längre, varmare och gosigare variant.
Mustig i all sin skönhet.
Som ger mig lust.
Lust att njuta lite längre stund, att liksom verkligen smutta och smaka ordentligt.
Dra ut på det så länge det går.

 

Mina vänner....
hyllningen går idag till....

KAFFEBÖNAN♥!!!

Kram Johanna

Kommentera här: