Barfotafötter på balkongen...det är skönt!...

dsc02299 (MMS)

Barfotafötter på balkongen...det är skönt! För dig som inte vet så har jag en last. Eller vana. Ovana? Jag ogillar strumpor. Har det på mig i skor ute på vintern, men avlägsnar de så fort jag mött värme inomhus. Mina fötter gillar friheten utan tyg helt enkelt:-), varför sommaren är Bästa årstiden! Det händer att jag i vinterkylan ikläder mina stackars fossingar i raggsockar eftersom det ibland är mer än lovligt svinkallt på mitt parkettgolv i vardagsrummet! Och Jo, då är jag glad att någon uppfunnit tyg och garn till denna kroppsdel, helt klart. Just nu ligger de sådär bekvämt över varann medan jag njuter min balkong i den begynnande höstsvalkan. Än är det dock långt till evig strumpsäsong! Länge leve barfotafötter!

Kommentera här: