Stilla promenad med kameran

 En lång morgon med mycket känslor, många och långa kramar, samtal och lite livslustsamling för att ta tag i den nya dagen. Fina vänner är guld värt! Frida blev omhuldad och omkramad av fina tjejer när hon kom till skolan, så härligt!
Själv begav jag mig hem igen för ny kopp kaffe och ett par inhalationer. En lite seg lunga gjorde natten dryg, och morgonen trött. Våren...är härlig, och det är verkligen värt det...men lite segare blir jag allt! Hellre vår och vackert än regn oavsett, så det är ingen klagolåt - endast ett konstaterande!

 Varit på jobbet några timmar, förberett mig inför morgondagens nationella kliniska examen för T6:orna. Blir nog bra. Spännande onekligen, en låååång dag blir det dock! Efter jobbet körde jag hem, tog min nya kamera och en stilla promenad för att leta fotoobjekt....hittade lite pärlor som ni ser:-)! Så himla nöjd med kameran, I like!!!

 En kväll i fåtöljen väntar nu....plockat in balkongmöblerna. Blivit lovade byte av bräder samt ommålning av demsamma i morgon...ska bli oerhört najs att slippa skämmas för gatans fulaste hus längre:-)! Kanske man helt enkelt bara kan uppge nr på huset när man ska beskriva var man bor!

Meditation. Lugn musik. Det är melodin för kvällen för att finna lugnet. Ron.
Kärlek till dig som behöver.

/Johanna

Kommentarer:

1 Mille:

skriven

Otroligt vackra bilder!

Och du skriver så vackert!

Kram till dig/Mille<3

2 Johanna:

skriven

Tack Mille! Blev själv nöjd med bilderna, roligt:-)!

Och tack för de fina orden, de värmer vääääldigt gott idag just!

Kramar!

Kommentera här: