Repetitioner, sol, städ och glädje


Konstnären Frida har varit i fototagen....är nöjd med min nya kamera som jag fick i 40-årspresent:-)!!! Det är för övrigt jag också, väldigt najs att kunna ta bilder igen!
Nyttjat det lite grann igår och idag på repen inför Jakten på Tors Hammare....svårt med rörliga bilder dock, men lärdomen kommer. Fick tips av Fridis innan vi for iväg idag hur jag skulle ha kameran inställd för bästa bild på lite håll, tur jag har henne!

 Från klockan 10 till 4 idag har det körts hårt med dans för hela slanten!! Och shit vad duktiga alla är, de kämpar på så svetten lackar och ljumskarna knäcker men oj, vad det sätter sig! Förstår inte varför JAG blir trött som sitter och kollar....?! Kul är det att se en dans växa fram, och det är mycket och rolig koreografi! heja! Låtarna sätter sig duktigt i mitt huvud också, det är omöjligt att inte ryckas med men det är nog tur för alla att inte jag ska lära mig nåt....:-)!Jag tittar så bra, och dricker kaffe för allihop på en dag!

Som tur ville solen skina en stund efter hemkomst, så balkongen fick det bli!!! Helt ljuvligt at sitta där och sluta ögonen en stund. Lyssnande på frida som sjöng och spelade piano och fiol....mmmmm!

Dansat runt med dammsugaren och svabben efter en stunds vila...skönt att ha det gjort också!

Nu käk...mys i soffan och avslappning!

kram o god söndagskväll.
Jo

Kommentera här: