Fyrtio plus...:-)


Jaha...blev vackert påmind om att jag idag var 40+...låter ju onekligen....tja, sådär!
Men så är fallet, och gårdagen var en skön dag. Med goda vänner, mat, vin, tårta och kaffe, sol och sång.


 Och så tänker jag på hur jäkla fort tiden går! Dennis och Dante som jag känt sen de var 3 och nästan 6 år...många år har jag fått vara en nära del i deras liv. Det var inget jag precis tänkt mig när jag var 27 och träffade kärleken, men oj, vilken ynnest att få vara med och dela deras liv! Har lärt mig mycket på vägen, och hoppas att att jag lärt de något på vägen. Att åren går märker man ju när man får en flaska champagne av de i present:-) och när store bonusen tackar ja till ett glas vin! Shit pommes frittes! I love you!

 Hungriga vänner. Glada vänner. Snälla papps och mamms...tack för att ni kom och gjorde kvällen till en skön kväll <3!
Idag var jag tröttare i håret än jag tänkt...så är fallet. Tur att jag var ledig! Varit och blekt slingor, känns SÅ konstigt...lite lätt hyenelikt???

Fikat på stan med Pitbull, hämtat Frida efter att ha fått god köttfärssås hos paranteserna. En god dag!
Nu pianodags för Fridisen,sen tar vi och käkar lite chili-rester som blev över.Och kanske en bit tårta. Jag lovade ju att jag skulle fira 40+ dagen;P!

Kram
Jo

Kommentarer:

1 Mille:

skriven

Grattis i efterskott vackra kvinna!

Tack för de kloka orden du skrev i min blogg!

När sjunger du nästa gång-vill lyssna<3

2 Johanna:

skriven

Tack Mille!

Om jag ändå visste när jag sjunger nästa gång:-) Kan höra av mig då!



En kaffe snart kanske?

Kramis

3 Mille:

skriven

Ja självklart en kaffe här hos mig/oss!

Hur har du det nästa vecka?

Slutar du lite tidigare någon dag...?

kram Mille

4 Johanna:

skriven

Nästa vecka är det nog halv fyra-4 som gäller hela veckan p ga slutbedömningar, examinationer m m.

Ons, to är jag uppbokad.



kramis

Kommentera här: